loading...
پایگاه تفریحی سرگرمی ششمی پاتوق
اخطار

شما در حال مشاهده نسخه قديمي وبسايت ما ميباشيد ، ششمي كلوب با بروز ساني بالا و آثار بيشتر فعاليتش را از مرداد ماه 92 آغاز كرد.


6micloob.rzb.ir

6micloob.ir

آخرین ارسال های انجمن
سید محسن موسوی بازدید : 103 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)


زندگي توأم با رنج و درد و الم و فقر و مسكنت و تندگستي را در اصطلاح عامه زندگي سگي گويند كه از آن كاهش جان زايد و فرسايش تن.

بايد ديد منظور از زندگي سگي چيست و چه واقعه اي آن را بر سر زبانها انداخته است تا ريشه تاريخي آن به دست آيد. و گرنه هر كس اجمالاً مي داند سگ از آن موقع كه در استخدام بشر درآمده چه مي خورد و چگونه زندگي مي كند.

.

به ادامه مطلب مراجعه شود...

سید محسن موسوی بازدید : 223 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

http://sheshpatogh.persiangig.com/image/mehdi%20yarahi-2.jpg


گرم و صميمي است، اين را جنوبي بودنش فرياد مي زند. مهدي يراحي جزو اتفاق هايي است كه فقط به دليل استعداد آهنگسازي كارهاي محبوب فراوان وارد دنياي موسيقي شد و كارهاي موفق آنقدر در كارنامه اش داشت كه به عنوان گزينه اي براي مصاحبه مان انتخاب شود. نخستين آلبوم او با اسم آشناي «منو رها كن» سال 88 بدون حاشيه وارد بازار شد و حالا او با يك گام بلند آلبوم تازه اي در راه دارد اما اين بار قولش قول است. آلبوم مهدي يراحي اواخر تابستان در بازار موسيقي خواهد بود.

.

ادامه گغت و گو در ادامه مطلب میباشد...

سید محسن موسوی بازدید : 91 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

http://sheshpatogh.persiangig.com/image/docharkhe%20parande.jpg


دو طراح انگلیسی علاقه مند به هوانوردی اولین دوچرخه پرنده جهان را ساختند. این ابداع موسوم به XploreAir Paravelo به ترکیب یک دوچرخه عادی دارای دسته ها، صندلی و ترمزهای موجود در بازار با یک یدک کش ضمیمه شامل یک چترنجات و توربوفن پرداخته است.

این دوچرخه مانند تمام گونه های عادی آن کار می کند تا این که چتر آن باز شده و بادبزن به کار می افتد. پس از این کار، کاربر می تواند از آنچه طراحان آنرا «اردوی پروازی» نامیده اند، لذت ببرد.

.

در ادامه مطلب توضیح کامل را ببینید...

سید محسن موسوی بازدید : 119 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/6mi/6mipatogh/amir%20hosein%20rostami.jpg


امیرحسین رستمی معتقد است آدمی خوش شانس است. او می‌گوید کارنامه‌اش پر است از همکاری با کارگردان‌های نام آشنا و معتبر سینما و تلویزیون که کار کردن با آن‌ها برایش تجربه‌های ویژه‌ای محسوب می‌شود.بازی درفیلم‌های سینمایی چون «رئیس»، «خاک آشنا» و «بوسیدن روی ماه» و سریال‌هایی مثل «وضعیت سفید»، «نون و ریحون»، «شمس‌العماره» و «مرد هزار چهره» نمونه‌هایی از حضور او در این دو مدیوم است، هر چند او دو نمایش «کمی بالا‌تر» و «کلمه، سکوت، کلمه» را هم در زمینه بازی در صحنه تئا‌تر تجربه کرده است.او این شب‌ها سریال «دودکش» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد، سریالی که رستمی تعلق خاطرخاصی به آن دارد و می‌گوید نمی‌توانسته به راحتی از حضور در کنار محمدحسین لطیفی بگذرد.دودکش» داستان دو خانواده را روایت می‌کند که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجرا‌ها و مسائلی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، نصرت میرعظیمی، سیدرضا حسینی و نوید خدا‌شناس دیگر بازیگران این سریال هستند.در ادامه بازیگر نقش بهروز سریال «دودکش» با ما از حضورش در این سریال و اتفاقاتی که سال ۹۲ را با آن‌ها شروع کرد می‌گوید.

.

به ادامه مطلب مراجعه شود..

سید محسن موسوی بازدید : 213 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 متن حكايت

روزي كلاه فروشي از جنگلي مي گذشت. تصميم گرفت زير درخت مدتي استراحت كند. كلاه ها را كنار گذاشت و خوابيد. وقتي بيدار شد متوجه شد كه كلاه ها نيست. بالاي سرش را نگاه كرد. تعدادي ميمون را ديد كه كلاه ها را برداشته اند.

فكر كرد كه چگونه كلاه ها را پس بگيرد. در حال فكر كردن سرش را خاراند و ديد كه ميمون ها همين كار را كردند. او كلاه را از سرش برداشت و ديد كه ميمون ها هم از او تقليد كردند. به فكرش رسيد كه و...
.
.
.
به ادامه مطلب بروید...
سید محسن موسوی بازدید : 143 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (1)

وقتی در محیط وب در حال گشت و گذار باشید و نیاز به یک ماشین حساب داشته باشید، شاید ساده ترین راه استفاده از ماشین حساب ویندوز باشد اما شما می توانید از نوار آدرس مرورگر اینترنت به عنوان یک ماشین حساب استفاده کنید تا جاییکه حتی نیاز به نصب هیچ افزونه ای ندارید و در هر مرورگر می توانید عملیات ریاضی را به راحتی انجام دهید.


 برای این کار مرورگر اینترنتی خود را باز کرده و در نوار آدرس مرورگر عبارت زیر را وارد کنید: به عنوان مثال برای جمع در مقدار می توانید از دستور زیر استفاده کنید:

Javascript:x+ y  و به جای y.x  اعداد مورد نظر خود را وارد کنید شما می توانید برای هر چهار عمل اصلی ریاضی از این ترفند استفاده کنید.
.
.
به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سید محسن موسوی بازدید : 319 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

پروفسور استفن هاوکینگ، فیزیکدان انگلیسی که عمر کاری خود را صرف رمزگشایی جهان کرده، خواستار ادامه کاوش فضا به خاطر ادامه حیات انسان شد.

این دانشمند ۷۱ ساله اظهار کرد که فکر نمی‌کند انسانها بتوانند ۱۰۰۰ سال آینده را بدون فرار به خارج از مرزهای سیاره شکننده زمین دوام بیاورند.

پروفسور هاوکینگ این سخنان را در مرکز پزشکی سدارس سینای در لس‌آنجلس اظهار کرد که در آن به بازدید از یک آزمایشگاه سلولهای بنیادی با تمرکز بر کاهش پیشرفت بیماری لو گرینگ پرداخته بود.

 .

.

به ادامه مطلب بروید..

سید محسن موسوی بازدید : 341 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)


 شما می توانید با گذاشتن علامت (-) در جلوی عبارت جستجو کلمه ای را از آن حذف کنید ،البته قبل از علامت منفی یک فاصله قرار دهید .

همچنین در گوگل می توانید با اضافه کردن علامت نقل و قول، عبارتها/اصطلاحات را نيز جستجو كنيد.به عنوان مثال ( "ششمی پاتوق") و اگر کلمات ترکیبی را جستجو می کنید می توانید علامت (+) را به عبارت جستجوی خود اضافه کنید به عنوان مثال ( "سایت تفریحی ششمی پاتوق + داستان ها")

.

.

به ادامه مطلب بروید

سید محسن موسوی بازدید : 93 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

این مرد 58 ساله از سال 1970 تا به امروز سبیل هایش را کوتاه نکرده است و این باعث شد تا این روزها سبیل های او نزدیک به 4 متر و 30 سانتی متر طول داشته باشند. این مرد این روزها به عنوان نماد روستای خود در هند شناخته میشود.

رام سینگ می گوید نگه داری از این سبیل ها بسیار سخت است چرا که همیشه باید مراقب تار تار آن باشد. او هر ده روز سبیل های خود را می شوید و البته از روغن های مخصوص نیز استفاده می کند. او بیشتر مواقع سبیل های خود را به دور گردنش می پیچد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خنده سينما ايران كدام يك از گزينه هاي زير است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 1,778
  • بازدید سال : 13,464
  • بازدید کلی : 79,751