loading...
پایگاه تفریحی سرگرمی ششمی پاتوق
اخطار

شما در حال مشاهده نسخه قديمي وبسايت ما ميباشيد ، ششمي كلوب با بروز ساني بالا و آثار بيشتر فعاليتش را از مرداد ماه 92 آغاز كرد.


6micloob.rzb.ir

6micloob.ir

آخرین ارسال های انجمن
سید محسن موسوی بازدید : 606 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)


تو ایستگاه متروی آزادی یکی ازم پرسید اینجا آخرشه ؟ منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ نیم ساعت برای ناهار و نماز نگه داشته بعد دوباره راه میوفته ! 

::
::

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن ! 
میگه ۴۰ لیتر ؟ 
پـَـ نـَـ پـَـ ۴۰ تا قاشق چای خوری ! 

::
::

دارم رو تردمیل عینه خر میدووم ، یارو مبگه اینجوری میدویی لاغر کنی ؟ 
میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم … ! 

::
::

دست زدم به لوله بخاری گفتم این که سرده !!! مامانم گفت یعنی خاموشش کنیم ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ وایسیم الان آقای ایمنی میاد میگه اشکال کجاست ! 

::
::

داره مثل اسب دروغ میگه ، منم خندم گرفته برگشته میگه داری به من میخندی ؟ 
گفتم پـَ نه پـَ کارم از گریه گذشته ، به آن میخندم ! 

::
::

استاد بهم داده ۴ ! رفتم پیشش میگم استاد میشه چند لحظه وقتتون بگیرم ؟ 
میگه نمره میخوای ؟؟؟ گفتم پ ن پ واسه امر خیر مزاحم شدم ، مارو به غلامی بپذیر ! 

::
::

جلسه ی آخر کلاس بود ، بچه ها داشتن از استاد در مورد امتحان می پرسیدن که قراره چطوری سوال بده ! یکی پرسید : استاد جا خالی هم میدین ؟ 
استاد هم گفت : پ ن پ وامیستم بهم تیراندازی کنید ! 

::
::

رفتم بقالی میگم پودر ماشینی دارید ؟ میگه برای ماشین لباسشویی ؟ 
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ برای ماشین سواری ، بریزم تو باکش هوارو کثیف نکنه ! 

::
::

یارو خودشو دار زده ، رفیقم میگه به خاطر مشکلات زندگی اینکارو کرده ؟ 
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میخواسته نیروی کشش طناب رو اندازه گیری کنه ! 

::
::

بهش میگم آب در هاون نکوب ! میگه یعنی کار بیهوده نکنم ؟؟؟ 
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ممکنه مولکولهای آب رو له کنی ! 

::
::

دارم تاریخ تولید و انقضای تن ماهی رو نگاه میکنم ، صاحب مغازه میگه : میخوای ببینی فاسد نشده باشه ؟ 
میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام ببینم تاریخ تولدش کیه تا واسه تولدش آکواریوم بزرگتر بخرم ! 

::
::

ماشینم خراب شده وسط خیابون ، زنگ زدم به داداشم میگم آب دستته بذار زمین بیا پیش من ! میگه کارم داری ؟؟؟ 
میگم پـَـ نـَـ پـَـ آب گرون شده ، همون یه لیوانم صرفه جویی بشه خیلیه ! 

::
::

نونوایی از جمعیت داره منفجر میشه یه یارو اومده میگه اینا همه توی صف هستن ؟ 
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اینا اومدن شاطرو تشویق کنن ! 

::
::

محکم زدم زیر گوشش برگشته میگه کار بدی کردم ؟ 
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ خواستم قدرت انگشتا و چرخش مچمو تست کنم ! 

::
::

به دوستم میگم : نمره ها رو زدنا !!! میگه : با شماره دانشجویی ؟ 
میگم : پ ن پ با شماره کفش ، اونایی هم که دمپایی داشتن رو هم مردود کرده ! 

::
::

اومدم در قابلمو رو بردارم و یه ناخنک بزنم که یهو دستمو کشیدم ! بابام که داره قهقهه میزنه میگه داغ بود ؟؟؟؟؟ 
با عصبلانیت گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اتصالی کرده بود برق گرفت !!! 

::
::

رفتم کارخونه بابام به منشیش میگم : بابام هست ؟ میگه آره میخوای بری تو ؟ 
گفتم پ نه پ فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نکنه ! 

::
::

به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور ، میگه بکشمش ؟ 
میگم پ نه پ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه ! 

::
::

مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟ 
میگم پ نه پ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره ! 

::
::

بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟ 

میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه ! 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خنده سينما ايران كدام يك از گزينه هاي زير است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 802
  • بازدید ماه : 1,728
  • بازدید سال : 13,414
  • بازدید کلی : 79,701